اللهم العن الجبت و الطاغوت و ابنتیهما
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک

 

لینک دانلود : www.801.ir/Sequence 02.mp3

 




ارسال توسط س.ع.م

 




تاریخ: چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:اللهم العن الجبت و الطاغوت,
ارسال توسط س.ع.م

سؤال9

فرار ابوبکر و عمر در جنگها

 

سؤال: اهل سنت جواب بدهند: مقایسه کنید شجاعت و دلاوری امیرالمؤمنین علی علیه السلام را با خلفای خودتان : خلفای شما در جنگ ها فرار می کردند و حتی در جنگ احزاب قصد داشتند رسول اکرم صلی الله علیه و آله را تحویل به دشمنان دهند اما با شجاعت امیرالمؤمنین علیه السلام و کشتن عمر بن عبدود اسلام و مسلمانان را نجات داد ولی خلیفه ی شما در جنگ احد خودش می گوید در جنگ احد به گفته خودش همچون بز کوهی فرار کردم اما مقتدا و پیشوای ما امام علی علیه السلام از پیغمبر دفاع می کرد و لشکر کفر را شکست می داد . آنها به خاطر جانشان فرار می کردند و امیرالمؤمنین علیه السلام به خاطر جان پیغمبر صلی الله علیه و آله و پیروزی اسلام می ایستاد. حال خودتان قضاوت کنید کدام افضلند؟ کدام شایستگی تبعیت و جانشینی بعد پیامبر را دارند؟ چرا چنین عمری که انقدر ترسو و فراری بوده تعریف می کنید  چنین فرد ترسویی لیاقت چنین صفاتی دارد؟

جویندگان حق برای مطالعه ی ریز و دقیق اشکال به ادامه مطلب بروند:



ادامه مطلب...
ارسال توسط س.ع.م

سؤال10

افضلیت امیرالمؤمنین علی علیه السلام از جمیع صحابه در کتب مخالفین

 

 

اما سؤال: اهل سنت جواب بدهند: چرا با آنکه در کتب خودتان در جاهای مختلف و با احادیث صحیحة نقل کرده اید که ضربة علی یوم الخندق افضل من عبادة الثقلین که در این صورت به اعتراف شما  امیرالمؤمنین علی علیه السلام بعد از رسول خدا صلی الله علیه و آله افضل مخلوقات است پس به طریق اولی امیرالمؤمنین افضل از ابوبکر و عمر و مقدم بر آنها می باشد؟ ایها العقلا تبعیت از افضل صحیح است یا مفضول و سطح پایین؟

جویندگان حق برای دیدن اشکال به صورت مستند به ادامه مطلب بروند:



ادامه مطلب...
ارسال توسط س.ع.م

سؤال11

امیرالمؤمنین علی بن ابی طالب علیه السلام اولین مؤمن به رسول خدا صلی الله علیه و آله در کتب مخالفین

 

***

متن سؤال : مخالفین جواب بدهند:"یکی دیگر از فضائل امام علی علیه السلام سبقت او در ایمان به رسول الله صلی الله علیه و آله است . آیا کسی که سبقت در ایمان گرفته فضیلت بر دیگران ندارد ؟

 

جویندگان حق برای مطالعه تفصیلی اشکال به ادامه مطلب بروند:



ادامه مطلب...
ارسال توسط س.ع.م

 سؤال12

رستگاری شیعه در کتب مخالفین

 

مخالفین جواب بدهند: به اعتراف علمای شما، امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام به همراه شیعیانش اهل بهشتند پس شما چگونه بر مذهب باطلتان باقی هستید در حالی که حق مشخص شده است؟ خداوند در قرآن میفرماید کسانی کتمان حق کنند جز جهنم نصیبی ندارند و خدا با آنان سخن نگوید و از پلیدی پاک نگردند و عذابی دردناک در پیش دارند. با توجه به این روایات علمای شما حق را از شما کتمان نکرده اند؟

مستند در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
ارسال توسط س.ع.م